dc.contributor.author | Skjelbred, Siv-Elisabeth | |
dc.contributor.author | Ulriksen, Robin | |
dc.date.accessioned | 2023-04-13T12:22:43Z | |
dc.date.available | 2023-04-13T12:22:43Z | |
dc.date.issued | 2020-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0496-5 | |
dc.identifier.issn | 1894-8200 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3062906 | |
dc.description.abstract | Dette dokumentet er det andre arbeidsnotatet fra et forskningsprosjekt rettet mot å redusere fravær i videregående skoler i Nord-Norge. Prosjektet ble initiert våren 2016 og har pågått ut 2020. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Arbeidsnotat;2020:8 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Videregående skole | en_US |
dc.subject | Fravær | en_US |
dc.subject | Nord-Norge | en_US |
dc.title | Oppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær? | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.relation.project | Regionalt forskningsfond – Fondsregion Nord Norge (RFFNORD | en_US |