Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkjelbred, Siv-Elisabeth
dc.contributor.authorUlriksen, Robin
dc.date.accessioned2023-04-13T12:22:43Z
dc.date.available2023-04-13T12:22:43Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0496-5
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3062906
dc.description.abstractDette dokumentet er det andre arbeidsnotatet fra et forskningsprosjekt rettet mot å redusere fravær i videregående skoler i Nord-Norge. Prosjektet ble initiert våren 2016 og har pågått ut 2020.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2020:8
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.subjectFraværen_US
dc.subjectNord-Norgeen_US
dc.titleOppfølging i overgangen til videregående opplæring: Kan tidlig identifisering og oppfølging av elever med fraværsproblematikk øke nærvær?en_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.relation.projectRegionalt forskningsfond – Fondsregion Nord Norge (RFFNORDen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal