Show simple item record

dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2022-12-21T13:22:22Z
dc.date.available2022-12-21T13:22:22Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0563-4
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3039068
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet og baserer seg på datamateriale levert av Utdanningsdirektoratet. I rapporten ser vi på hvordan deltakerne i de ulike tiltakene har besvart spørreskjema om Kompetansemodellen for desentralisert ordning, Regional ordning for kompetanseutvikling i barnehager og Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:14
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectTilskuddsordningen_US
dc.subjectKompetanseutviklingen_US
dc.subjectSammenstillingen_US
dc.titleTilskuddsordning for kompetanseutvikling: Sammenstilling og rapporteringen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber72en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal