Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Publikasjoner fra Cristin
Vis innførsel
Hjem
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Publikasjoner fra Cristin
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Mathematically Gifted Students’ Experience With Their Teachers’ Mathematical Competence and Boredom in School: A Qualitative Interview Study
Hammer Smedsrud, Jørgen
;
Nordahl-Hansen, Anders
;
Idsøe, Ella Maria Cosmovici
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
Smedsrud+et+al+2022.pdf (305.9Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3015291
Utgivelsesdato
2022
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
4 - Academic Publications / Vitenskapelige publikasjoner
[312]
Publikasjoner fra Cristin
[344]
Originalversjon
Frontiers in Psychology. 2022, 13 .
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.876350
Tidsskrift
Frontiers in Psychology
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk