dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Pedersen, Cathrine | |
dc.contributor.author | Borlaug, Siri Brorstad | |
dc.date.accessioned | 2021-10-28T06:46:31Z | |
dc.date.available | 2021-10-28T06:46:31Z | |
dc.date.issued | 2021-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0529-0 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2826119 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen 2021, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av videreutdanningen de har tatt. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2021:16 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Deltakerundersøkelsen for lærere | en_US |
dc.subject | Kompetanse for kvalitet | en_US |
dc.title | Deltakerundersøkelsen for lærere 2021: Resultater fra en spørreundersøkelse blant lærere som har tatt videreutdanning innenfor strategien «Kompetanse for kvalitet» | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 70 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |