Show simple item record

dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorSkålholt, Asgeir
dc.contributor.authorNore, Hæge
dc.contributor.authorTønder, Anna Hagen
dc.date.accessioned2015-04-03T07:38:23Z
dc.date.available2015-04-03T07:38:23Z
dc.date.issued2012-03-31
dc.identifier.isbn978-82-7218-827-5
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280877
dc.description.abstractEvalueringen har fulgt forsøket med gjennomgående dokumentasjon av opplæringen i fire ulike programområder i videregående opplæring gjennom hele 2011. Det omfatter Teknikk og industriell produksjon, Helse- og sosialfag, Bygg- og anleggsteknikk og Elektrofag. Fem fylkeskommuner har deltatt i forsøket, Oppland, Buskerud, Telemark, Rogaland og Troms.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2012-16
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectFagopplæringnb_NO
dc.subjectFagskolenb_NO
dc.subjectYrkesfagnb_NO
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.titleGjennomgående dokumentasjon, eller opplæringsboka i ny form? Evaluering av forsøket med gjennomgående dokumentasjon i fag- og yrkesopplæringennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge