dc.contributor.author | Helland, Håvard | |
dc.contributor.author | Næss, Terje | |
dc.date.accessioned | 2015-03-30T13:16:36Z | |
dc.date.available | 2015-03-30T13:16:36Z | |
dc.date.issued | 2005-02 | |
dc.identifier.issn | 1504–1832 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280590 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten inneholder analyser av den nettbaserte spørreskjemaundersøkelsen Elevinspektørene. Undersøkelsen ble gjennomført våren 2004, og kartlegger oppfatningen av læringsmiljøet blant elever på sjuende og tiende trinn i grunnskolen, og blant grunnkurselever i videregående. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Skriftserie;2005-4 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Læringsmiljø | nb_NO |
dc.subject | Grunnskole | nb_NO |
dc.title | God trivsel, middels motivasjon og liten faglig medvirkning: En analyse av Elevinspektørene 2004 | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |