Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOttesen, Eli
dc.contributor.authorMøller, Jorunn
dc.date.accessioned2015-03-17T18:16:26Z
dc.date.available2015-03-17T18:16:26Z
dc.date.issued2010-12-15
dc.identifier.isbn978-82-7218-713-1
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279538
dc.description.abstractSamlet ser vi et skolelederyrke som mer og mer frigjøres fra læreryrket, men det er stor variasjon mellom hvordan lederne fyller rollen og prioriterer ulike oppgaver. Analysen av rektorenes ledelse av reformarbeid på våre ti skoler indikerer at personlige karaktertrekk har en betydning for hvordan rektorene håndterer spenningen mellom endring og stabilitet, mellom det interne og det eksterne trykket i skolen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;2010-37
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectSkoleledelsenb_NO
dc.subjectReformernb_NO
dc.subjectKvalitetnb_NO
dc.titleUnderveis, men i svært ulikt tempo. Et blikk inn i ti skoler etter tre år med Kunnskapsløftet: Delrapport 3 Underveisanalyse av Kunnskapsløftet som styringsformnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge