Evalueringen av Kvalitetsreformen. Delrapport 7. Undervisnings- og vurderingsformer: Pedagogiske konsekvenser av Kvalitetsreformen
dc.contributor.author | Dysthe, Olga | |
dc.contributor.author | Raaheim, Arild | |
dc.contributor.author | Lima, Ivar | |
dc.contributor.author | Bygstad, Arne | |
dc.date.accessioned | 2015-03-16T07:37:12Z | |
dc.date.available | 2015-03-16T07:37:12Z | |
dc.date.issued | 2006-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279235 | |
dc.description.abstract | Tema for denne rapporten er pedagogiske endringer i høyere utdanning under Kvalitetsreformen. Utgangspunktet er de signaler som ble gitt i Mjøsutvalgets utredning (NOU 2000:14) og i Stortingsmelding 27 om ønskede endringer som gjaldt undervisning og vurderingsformer. Hovedspørsmålet vi har søkt svar på er i hvilken grad disse signalene er blitt fulgt opp og hvilke konsekvenser eventuelle endringer har hatt. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Pedagogikk | nb_NO |
dc.subject | Reformer | nb_NO |
dc.title | Evalueringen av Kvalitetsreformen. Delrapport 7. Undervisnings- og vurderingsformer: Pedagogiske konsekvenser av Kvalitetsreformen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
9 - Other / Annet [196]
Dissertations, conference papers, annual reports, other reports etc.