Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.date.accessioned2015-03-03T07:53:58Z
dc.date.available2015-03-03T07:53:58Z
dc.date.issued2002-07
dc.identifier.issn0808-4572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/278195
dc.description.abstractDenne rapporten er utarbeidet på oppdrag for Kjelle videregående skole i Akershus. Med utgangspunkt i en konsekvenspedagogisk plattform gjennomføres et daglig Morgenmøte ved skolen. Her fattes alle viktige beslutninger. Skolen ønsket en evaluering av Morgenmøtet. Evalueringen er gjennomført ved at det i kapittel 1 er redegjort for vår forståelse av hvordan skolens ledelse definerer og forstår Morgenmøtet. Redegjørelsen ender med en konkretisering utformet som sju hypoteser. Disse sju hypotesene har vært styrende for de temaer som har vært søkt belyst gjennom semistrukturerte intervjuer med tolv medarbeidere og elleve elever. I kapittel 2 presenteres resultatene av intervjuene, før det foretas en diskusjon i kapittel 3.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU skriftserie;2002-13
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectOrganiseringnb_NO
dc.subjectSkoleledelsenb_NO
dc.subjectLedelsenb_NO
dc.titleLivskraftig, men sårbart! Evaluering av Morgenmøtet på Kjelle videregående skolenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge