Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStøren, Liv Anne
dc.contributor.authorSkjersli, Synnøve
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.date.accessioned2015-02-27T22:12:51Z
dc.date.available2015-02-27T22:12:51Z
dc.date.issued1998-11-30
dc.identifier.isbn82-7218-405-2
dc.identifier.issn0807-3635
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/278065
dc.description.abstractInnenfor den forskningsbaserte evalueringen av Reform 94 har NIFU gjennomført et hovedprosjekt som har tatt sikte på å belyse dimensjonering og kapasitet, gjennomstrømning og kompetanseoppnåelse. Prosjektet har pågått siden sommeren 1994. Dette er sluttrapporten fra prosjektet, tidligere er det utgitt flere underveisrapporter. Denne rapporten gir et oppdatert bilde av situasjonen fram til avslutningen av opplæringsåret 1997-98. Det betyr at vi har data som følger det første reformkullet fram til avsluttet opplæring, dersom elevene har fulgt normal progresjon. Det viktigste siktemålet med denne rapporten er å belyse hvilke faktorer som påvirker progresjonen i videregående opplæring. Det er allerede dokumentert at gjennomstrømningen i videregående opplæring er betydelig forbedret i forhold til før reformen, våre analyser kan være et grunnlag for å vurdere tiltak for å øke gjennomføringsgraden ytterligere.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;18-1998
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectReformernb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectGjennomstrømningnb_NO
dc.titleI mål? Evaluering av Reform 94: Sluttrapport fra NIFUs hovedprosjektnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge