Show simple item record

dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorReiling, Rune Borgan
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorAlne, Ragnar
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.date.accessioned2021-08-30T09:31:51Z
dc.date.available2021-08-30T09:31:51Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.isbn978-82-327-0511-5
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2771724
dc.description.abstractDette arbeidsnotatet er fjerde delrapportering i prosjektet «Evaluering av norm for lærertetthet» som NIFU gjennomfører på oppdag fra Utdanningsdirektoratet. Arbeidsnotatet inkluderer en analyse av relevante tall fra grunnskolens informasjonssystem (GSI) over tid samt kvalitative intervjuer med skoleeiere, skoleledere og lærere i fire casekommuner, primært høsten 2020.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2021:6
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLærertetthet i koronapandemiens første år: Analyse av GSI og intervjuer med skoleeiere, skoleledere og lærere. Fjerde delrapportering fra Evaluering av norm for lærertettheten_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber116en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal