dc.contributor.author | Næss, Terje | |
dc.date.accessioned | 2015-02-06T13:52:22Z | |
dc.date.available | 2015-02-06T13:52:22Z | |
dc.date.issued | 2006-06 | |
dc.identifier.isbn | 82–7218–508–3 | |
dc.identifier.issn | 1504–1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/275571 | |
dc.description.abstract | I denne rapporten har vi belyst hva inntakskvalitet har å si for det faglige nivået til ferdig uteksaminerte kandidater, med et særlig fokus på allmennlærerutdanning. Analysen baserer seg på et utvalg på 1 800 kandidater med høyere grad, siviløkonomeksamen eller allmennlærerutdanning, uteksaminert våren 2003. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-rapport;4-2006 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Studieutbytte | nb_NO |
dc.subject | Kvalitet | nb_NO |
dc.subject | Studieprogresjon | nb_NO |
dc.title | Inntakskvalitet og karakterer i høyere utdanning: Høyere grads kandidater, siviløkonomer og allmennlærere | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.relation.project | Kunnskapsdepartementet | nb_NO |