dc.contributor.author | Helland, Håvard | |
dc.date.accessioned | 2015-02-06T11:53:59Z | |
dc.date.available | 2015-02-06T11:53:59Z | |
dc.date.issued | 2005-12 | |
dc.identifier.isbn | 82–7218–502–4 | |
dc.identifier.issn | 1504–1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/275550 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten setter fokus på de som begynte i høyere utdanning høsten 2001 på bakgrunn av sin realkompetanse. Det undersøkes hva som kjennetegner disse realkompetansestudentene i forhold til studenter med generell studiekompetanse, og hvordan disse to studentgruppene ligger an i høyere utdanning to år etter studiestart (dvs. høsten 2003). | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-rapport;6-2005 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Realfag | |
dc.subject | Bortvalg | |
dc.title | Realkompetansestudenters bortvalg og studiepoengproduksjon | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.relation.project | Utdannings- og forskningsdepartementet | nb_NO |