Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHybertsen, Ingunn Dahler
dc.contributor.authorStensaker, Bjørn
dc.contributor.authorSolem, Anniken
dc.contributor.authorFederici, Roger Andre
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.contributor.authorOlsen, Marit Schei
dc.date.accessioned2015-01-05T14:07:51Z
dc.date.available2015-01-05T14:07:51Z
dc.date.issued2014-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0054-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/273589
dc.description.abstractDen foreliggende sluttrapporten er den siste av fire rapporteringer fra følgeevalueringen av den nasjonale rektorutdanningen – et initiativ som Utdanningsdirektoratet har realisert for å styrke lederkompetansen til rektorer og skoleledere i grunn- og videregående skole i Norge. Evalueringen har vært gjennomført som et samarbeidsprosjekt mellom NIFU og NTNU Samfunnsforskning i perioden 2010–2014.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLedelsenb_NO
dc.subjectOrganiseringnb_NO
dc.subjectEtter- og videreutdanningnb_NO
dc.subjectKvalitetnb_NO
dc.subjectRektorutdanningnb_NO
dc.titleLedet til endring: Nasjonal rektorutdanning i grunn- og videregående skole, endringer på skolene, måloppnåelse og anbefalinger. Sluttrapport fra Evalueringen av den nasjonale rektorutdanningennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.relation.projectProsjekt på oppdrag fra Utdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge