Show simple item record

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorFederici, Roger André
dc.date.accessioned2020-01-15T07:58:32Z
dc.date.available2020-01-15T07:58:32Z
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.isbn978-82-327-0438-5
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2636313
dc.description.abstractPå oppdrag fra Helsedirektoratet har NIFU gjennomført en forskningsbasert evaluering av implementering og bruk av programmer som får støtte fra tilskuddsordningen Psykisk helse i skolen. Hovedformålet med evalueringen var å kartlegge spredningen til programmene som inngår i ordningen, innhente skoleeieres og skolers erfaringer og vurderinger av programmenes rolle i det systematiske arbeidet med elevenes psykiske helse, samt vurdere hvilken rolle stat og programtilbydere bør ha i å støtte kommunenes arbeid med dette.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanningnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019:25
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectForskningsbasert evalueringnb_NO
dc.subjectPsykisk helse i skolennb_NO
dc.subjectTilskuddsordningnb_NO
dc.titleSystematisk arbeid med psykisk helse: Spredning, bruk og implementering av eksterne skoleprogramnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber95nb_NO
dc.relation.projectHelsedirektoratetnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal