Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorFederici, Roger André
dc.date.accessioned2020-01-15T07:58:32Z
dc.date.available2020-01-15T07:58:32Z
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.isbn978-82-327-0438-5
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2636313
dc.description.abstractPå oppdrag fra Helsedirektoratet har NIFU gjennomført en forskningsbasert evaluering av implementering og bruk av programmer som får støtte fra tilskuddsordningen Psykisk helse i skolen. Hovedformålet med evalueringen var å kartlegge spredningen til programmene som inngår i ordningen, innhente skoleeieres og skolers erfaringer og vurderinger av programmenes rolle i det systematiske arbeidet med elevenes psykiske helse, samt vurdere hvilken rolle stat og programtilbydere bør ha i å støtte kommunenes arbeid med dette.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanningnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019:25
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectForskningsbasert evalueringnb_NO
dc.subjectPsykisk helse i skolennb_NO
dc.subjectTilskuddsordningnb_NO
dc.titleSystematisk arbeid med psykisk helse: Spredning, bruk og implementering av eksterne skoleprogramnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber95nb_NO
dc.relation.projectHelsedirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal