dc.contributor.author | Markussen, Eifred | |
dc.date.accessioned | 2018-01-16T07:17:58Z | |
dc.date.available | 2018-01-16T07:17:58Z | |
dc.date.issued | 2017-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0302-9 | |
dc.identifier.issn | 1894-8200 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2477664 | |
dc.description.abstract | NIFU gjennomfører et femårig prosjekt hvor vi følger elevene som begynte i videregående skole i Østfold fylkeskommune i august 2016 gjennom videregående opplæring. Elevene skal følges ut skoleåret 2020-2021. Formålet med prosjektet er å etablere en dypere forståelse av hva som kjennetegner de som fullfører og består, de som slutter og de som stryker i Østfold, altså hvilke forhold som forklarer kompetanseoppnåelse. Videre er formålet å bidra til bedre gjennomføring av videregående opplæring i Østfold. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Arbeidsnotat;2017:11 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Det første året : Gjennomføring av videregående opplæring i Østfold 2016-2021. Delrapport 1 | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 76 | nb_NO |
dc.relation.project | Østfold fylkeskommune | nb_NO |