Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.date.accessioned2016-01-12T12:27:04Z
dc.date.available2016-01-12T12:27:04Z
dc.date.issued2015-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0153-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2373427
dc.description.abstractPå oppdrag fra Senter for IKT i utdanningen har NIFU gjennomført en ekspertpanelstudie for å identifisere viktige utfallsvariabler i studier av skriveopplæringen fra 1. til 3. klasse. Studien er gjennomført i november og desember 2015. Totalt 14 personer fra ulike fagområder har deltatt i ekspertpanelet. Studien omfatter også en redegjørelse av sentrale funn fra en litteraturstudie om tidlig skriveopplæring med og uten digitale verktøy. Med utgangspunkt i dette og resultatene fra ekspertpanelstudien gis anbefalinger om hvilke utfallsvariabler som kan inngå i fremtidige studier som måler effekter av digitale verktøy i skriveopplæringen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2015:38
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectEkspertpanelstudienb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectSkriveopplæringnb_NO
dc.subjectDigitale verktøynb_NO
dc.titleHva teller når barn skriver? En ekspertpanelstudienb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber36nb_NO
dc.relation.projectSenter for IKT i utdanningennb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge